از علل تا درمان خانگی برای سوزش ادرار

سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.

سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.

درمان-سوزش-ادرار

  ادامه مطلب ...

چند ماده غذایی برای کم کردن اشتها


مارچوبه

برخی غذاها در فرایند هضم تاثیر فراوانی دارند و مارچوبه یکی از این غذاها است. این گیاه منبع اینولین؛ فیبر ویژه ای است که به افزایش باکتری های خوب روده کمک می کند و باعث هضم موثرتر غذاها می شود. مارچوبه باعث افزایش متابولیسم بدن شده و به عنوان یک چربی ‌سوز، به لاغری شما کمک می کند. هر 100 گرم مارچوبه فقط 20 کیلوکالری انرژی دارد و بدین ترتیب یک جایگزین بسیار عالی برای میان وعده های پر کالری است.
  ادامه مطلب ...

۵ دستوالعمل ساده برای تحرک بدن

5 دستوالعمل ساده برای تحرک بدن


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فقط بیش از دو ساعت ورزش متوسط در هفته میتواند به رفع بسیاری از شرایط پزشکی کمک کند اما معدودی از ما موفق هستیم؛ بسیاری از ما نمی‌توانیم به تعادل مطلوب خود دست پیدا کنیم. تعدادی روش ساده و ارزان وجود دارد که می‌تواند به تناسب اندام ما کمک کنند؛ احتیاجی به صرف هزینه و وقت بسیار برای باشگاه رفتن نمی‌‌خواهد؛ دستورالعمل‌های موجود به راحتی و در همه جا می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. 

ادامه مطلب ...

رابطه کمبود ویتامین D با سلامت مو

رابطه کمبود ویتامین D با سلامت مو


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، به گفته محققان، درحالیکه یک آزمایش خون ساده می تواند میزان ویتامین D بدن را نشان دهد، اما میزان رشد مو به اندازه حدود یک سانتی متر در ماه می تواند نشانه وضعیت ویتامین D بدن در طول چندین ماه باشد.
«لینا زگاگا»، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده ترینیتی دوبلین ایرلند، در این باره می گوید: «ویتامین D به طورمداوم با رشد مو در آن تجمع می یابد. هر چقدر میزان ویتامین D خون بالا باشد، تجمع آن در مو بیشتر خواهد بود.»
  ادامه مطلب ...

از بین بردن عفونت دندان با یک معجون جادویی

نتیجه تصویری برای از بین بردن عفونت دندان با یک معجون جادویی

درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دندان و آبسه لثه توصیه شده است که روش تهیه معجون های تسکین دهنده ی درد دندان و از بین بردن عفونت دندان را در این بخش برایتان خواهیم گفت. 

  ادامه مطلب ...